Noticia24/09/2024

Càritas Interparroquial de Folgueroles comparteix esperança amb energies renovades

Aquesta Càritas compta amb 6 voluntaris

Càritas Interparroquial de Folgueroles, entitat de l’Església que treballa per combatre la pobresa, compta amb un equip renovat de voluntaris que tenen com a missió acompanyar a aquelles persones en risc d’exclusió, diagnosticar les causes que generen injustícia social i treballar perquè la igualtat d’oportunitats sigui quelcom real. Actualment 6 són els voluntaris d’aquesta Càritas, que treballen conjuntament amb mossèn Pere Oliva, president de l’entitat, i amb el diaca Joan Tió.

El voluntaris desitgen influir positivament en la cohesió social del municipi i estan definint projectes socials. L’equip també està reflexionant, conjuntament amb la regidoria de Benestar Social, sobre quines són les properes iniciatives que podrien posar-se en marxa: projectes com la detecció de la solitud no desitjada en persones grans o la instal·lació d’un contenidor de roba reutilitzable. Per altra banda, els voluntaris estan ultimant el condicionament d’un espai de la rectoria per dur a terme l’acollida.

Pilar Sancho, directora de Càritas Interparroquial de Folgueroles, valora positivament la feina feta i afirma que actualment s’està treballant amb molta il·lusió per agermanar un grup de persones voluntàries que ofereixen el seu temps per ajudar i participar. Val la pena remarcar que Càritas sempre ha estat present a Folgueroles, temps enrere amb altres grups de voluntaris i també amb l’anterior rector, Francesc Basora.